Obec Častrov - oficiální web obce

Menu
úvodní strana

Obec Častrov
oficiální web obce


  • banner záhlaví
  • banner záhlaví
  • banner záhlaví
  • banner záhlaví
  • banner záhlaví
  • banner záhlaví
  • banner záhlaví
  • banner záhlaví
  • banner záhlaví
  • banner záhlaví
  • banner záhlaví
  • banner záhlaví
  • banner záhlaví
  • banner záhlaví

Přístupnost
Změnit kontrast
Zvětšit Font
Zmenšit Font


Prosinec 2021
Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Standard ISVS: Povinně zveřejňované informace

  1. Oficiální název

    Úplný oficiální název povinného subjektu.
    Obec Častrov
  2. Důvod a způsob založení

    Důvod a způsob založení povinného subjektu, včetně podmínek a principů,za kterých provozuje svoji činnost.
    Obec Častrov vznikla jako územní samosprávná jednotka v souladu s § 1 zákona číslo 128/2000 Sb., o obcích v platném znění a dle § 4 tohoto zákona vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývajících.
  3. Organizační struktura

    Popis organizační struktury povinného subjektu.
    Informace bodu 3. Organizační struktura
  4. Kontaktní spojení

    Kontaktní poštovní adresa, tel, fax, oficiální e-mail, oficiální e-mail pro elektronický podpis (pokud existuje) a pro zaručený elektronický podpis (pokud existuje), jiné možné spojení.
    • kontaktní adresa: Obec Častrov, Obecní úřad Častrov, Častrov čp.105, 394 63 Častrov
    • telefon:601 370 355
    • fax: 565 437 010
    • ID datové schránky: ctgbmkw
    • oficiální e-mail: obec@castrov.cz
    • Adresa elektronické podatelny pro přijímání a odesílání datových zpráv s možností připojení uznávaného elektronického podpisu: není zřízen
    • kontakty (e-mail) :
  5. Případné platby můžete poukázat

    Bankovní spojení pro všechny v úvahu připadající platby od veřejnosti
    Banka:ČS Pelhřimov
    číslo účtu:622 113 309 /0800
  6. IČO

    Identifikační číslo organizace (IČ).
    00 247 987
  7. DIČ

    Daňové identifikační číslo (DIČ).
    CZ 00 247 987
  8. Dokumenty

  9. Žádosti o informace

    Místo a způsob, jak získat příslušné informace. Jako jedna z možností podání žádosti o informace se doporučuje použití elektronického formuláře. Pro potřebu podání žádosti o informace nemusí být aplikován elektronický podpis.
    žádost o poskytnutí informací:
  10. Příjem žádostí a dalších podání

    Kde lze podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání anebo obdržet rozhodnutí.
    Informace bodu "Příjem žádostí a dalších podání"
  11. Opravné prostředky

    Místo, lhůta a způsob, kde lze podat opravný prostředek proti rozhodnutí povinného subjektu a to včetně výslovného uvedení požadavků, které jsou v této souvislosti kladeny na žadatele, jakož i popis postupů a pravidel, která je třeba dodržovat při těchto činnostech.
    Informace bodu "Opravné prostředky"
  12. Formuláře

    Název příslušného formuláře a způsob a místo, kde lze takový formulář získat.
    Doporučuje se vzory formulářů zveřejnit způsobem, umožňujícím dálkový přístup, s aktivním odkazem.
    Formuláře elektronické podatelny
    Interaktivní HTML formuláře
  13. Návody pro řešení nejrůznějších životních situací

    Popisy postupů (návody pro řešení životních situací)
    Doporučuje se umístit do této části informací aktivní odkaz na popisy postupů (návody pro řešení nejrůznějších životních situací).

    návody k řešení životních situací na portálu veřejné správy
  14. Nejdůležitější předpisy

    Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž povinný subjekt zejména jedná a rozhoduje, které stanovují právo žádat informace a které upravují další práva občanů ve vztahu k povinnému subjektu, a to včetně informace, kde a kdy jsou tyto předpisy poskytnuty k nahlédnutí.
    Doporučuje se, pokud je to možné, na takové předpisy zřídit aktivní odkazy.

    1. Nejdůležitější používané předpisy
    2. Vydané právní předpisy
  15. Sazebník úhrad za poskytování informací

    Sazebník úhrad za poskytování informací.
    informace k bodu "Sazebník úhrad za poskytování informací"
  16. Licenční smlouvy

  17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999Sb

    Výroční zprávy minimálně za dva předchozí kalendářní roky o činnosti subjektu v oblasti poskytování informací. Doporučuje se, aby i starší zprávy byly snadno přístupné, například v archivu dokumentů
      Výroční zprávy za požadované období nebyly zveřejněny
  18. Seznam organizací

    Seznam všech rozpočtových, příspěvkových, zřizovaných, řízených a jiných organizací, které jsou povinným subjektem zřízeny nebo jsou jakkoli pravidelně navázány na rozpočet povinného subjektu
    Informace k bodu "Seznam organizací" .